Toimitusehdot

VERKKOKAUPPA

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN

Kukat ovat päivittäistavaratuotteita, ja siksi asiakkaan tulee huomioida, että kimput/asetelmat saattavat poiketa verkkokaupan kuvien tuotteista. Myös vuodenajat vaikuttavat materiaalivalintoihin. Verkkokaupan kuvien kimput ja asetelmat ovat suuntaa antavia. Pyrimme toimittamaan mahdollisimman samankaltaisia tuotteita.

Kukkalähetykset toimitetaan korvausta vastaan Kaarinan alueelle sekä ympäristökuntiin ja kaupunkeihin. Toimitustapaa valittaessa hintaan lisätään kuljetusmaksu. Ne vaihtelevat 10,00 eurosta 20,00 euroon. Voit myös noutaa itse kukat myymälästämme, jolloin verkkokaupan ostohintaan ei lisätä kuljetusmaksua.

MAKSUTAPAVALINTA

Kukkakauppa Katariinan verkkokaupassa maksu hoidetaan Checkout-palvelun välityksellä. Checkout-palveluun sisältyvät seuraavat pankki- ja luottokorttitoiminnot:

VERKKOKAUPPATILAUKSEN VAHVISTAMINEN

Verkkokauppatilauksesi on vahvistettu, kun olemme lähettäneet siitä vahvistusviestin sähköpostitse tai puhelimitse.

TOIMITUSAIKA

Kukkalähetykset toimitetaan kotiovelle. Samana päivänä toimitettavat lähetykset tulee olla tilattuina klo 14. mennessä (maanantai-perjantaina-toimitukset) paitsi Turkuun eteläisiin ja läntisiin lähiöihin toimitettavat kukat, joiden tilaus tulee olla tehtynä klo 12.00 mennessä.. Lauantain lähetykset tulee olla tilattuna edellisenä päivänä. Lauantaisin toimitamme kukkia vain Kaarinan alueelle. Sunnuntaisin emme toimita kukkia kuljetuspalveluna.

Jos kyse on kappeliin toimitettavasta suruvihosta, tilaus tulee tehdä vähintään kaksi vuorakautta aiemmin. Voit myös tilata kukat hyvissä ajoin: muista kertoa toimituspäivä lisätietokentässä.

Pakkasella oven taakse ei jätetä kukkia paleltumaan, vaan yritämme saada vastaanottajan kiinni puhelimitse ja sopia toimitusajan.

KORTTITEKSTI ja KUKKALÄHETYKSEN SAAJAN TIEDOT

Pääasiassa käytämme valkoista korttia, johon tekstaamme viestisi, ja tämä kuuluu tilauksen hintaan. Voit myös valita maksullisen kortin. Korttiin tuleva viesti tulee lisätä Lisätietoja-kenttään.

PUHELINNUMERO

Tilaukseen tulee aina liittää kukkien saajan puhelinnumero. Tämä helpottaa kukkien toimittamista jos osoitteessa on epäselvyyksiä tai jos ulkona on pakkasta eikä kukkia voida jättää oven taakse.

TILAUKSEN PERUUTUS

Jos tilaus jostain syystä halutaan perua, teemme sen kuluitta, mikäli kimppua ei ole vielä sidottu valmiiksi tai emme ole joutuneet tilaamaan lähetykseen erikseen kukkia tukusta. Ota yhteyttä puhelimitse, niin sovimme asiasta tapauskohtaisesti.

TILAAJAN VASTUU

Tilaaja on vastuussa antamiensa toimitustietojen (vastaanottajan nimi, osoite, postinumero, paikkakunta, puhelinnumero, mahdollinen ovikoodi) oikeellisuudesta.

Tilaajan maksama toimituskulu kattaa yhden kuljetusmaksun. Mikäli kukkia ei saada kerralla perille (esimerkiksi vastaanottajaan ei saatu yhteyttä), olemme yhteydessä tilaajaan ja sovimme uudesta kuljetuksesta ja kuljetusmaksusta.

REKLAMAATIOT

Kukat ovat päivittäistavaratuotteita ja niitä koskevat reklamaatiot on tehtävä 24 tunnin kuluessa kukkien vastaanottamisesta. Soita myymääläämme numeroon 02 243 4220.

HENKILÖKOHTAINEN KONTAKTI

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, voit aina soittaa numeroon 040 580 2699 ja neuvomme mielellämme. Tarkista aukioloajat nettisivuiltamme osoitteesta www. kukkakauppakatariina.fi